وبلاگ

تخته چندلایی روسی

تخته چندلایی روسی

تخته چندلایی روسی ساخت کشور روسیه می باشد. پلای وود، تخته ای است که از روی هم قرار گرفتن تعدادی لایه نازک چسبیده بهم ساخته می شود. این کار باعث افزایش استحکام تخته چندلایی می گردد. این محصول علاوه بر استحکام بالا دارای کاربردهای فراوان، انعطاف پذری مناسب، وزن کم و … می باشد. از تخته چندلایی می توان در صنایع مختلفی مانند مبلمان سازی، ساختمان سازی، دکوراسیون داخلی، صنایع هوایی و دریایی استفاده نمود. تخته چندلایی روسی نیز مزایا و کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به انها اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

تخته چندلایی روسی

تخته چندلایی روسی یکی از انواع پلای وود است که می توانید آن را از پخش تخته چندلایی در تهران تهیه کنید. این تخته از ورقه های چوبی روسی ساخته می شود. برای تهیه تخته چندلایی روسی، ورقه های چوب را روی یکدیگرمی گذارند. سپس آنها را با چسب مخصوص به هم می چسبانند.
ورقه های بهم چسبیده را در داخل دستگاهی زیر حرارت و فشار قرار می دهند تا این لایه های چوب روسی به خوبی به یکدیگر بچسبند. در مرحله بعدی، تخته چندلایی روسی را در فضای باز و خشک قرار می دهند تا برای استفاده آماده شوند.
در آخر، این تخته ها را برش داده تا در اشکال منظم و دقیق به مشتری تحویل داده شوند. تخته چندلایی روسی در اندازه ها و انواع مختلفی تهیه می شود و با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

تخته چندلایی روسی

تخته چندلایی روسی

اجزای تشکیل دهنده تخته چندلایی روسی

تخته چندلایی روسی دارای سطحی صاف و دو طرفه می باشد و 3 لایه رویی (ظاهری)، مرکزی و میانی دارد. چسباندن لایه های پلای وود روسی از دو روش انجام می شود. یکی لیزر به همراه چسب و دیگری به وسیله چسب باند اوره انجام پذیر است.

انواع تخته چندلایی روسی

تخته چندلایی روسی را با دو نوع چوب سخت و نرم تهیه می کنند. تخته چندلایی روسی با چوب سخت از درختان پهن برگی مانند زبان گنجشک ساخته می شود. اما با چوب نرم از چوب درختان سوزنی برگ مانند کاج تهیه و عرضه می گردد.

انواع تخته چندلایی روسی

انواع تخته چندلایی روسی

ویژگی تخته چندلایی روسی

تخته چندلایی روسی محصولی بسیار سبک وزن می باشد و به راحتی جابجا می شود. میخ یا پیچ را به راحتی می توان به این تخته متصل نمود، بدون اینکه محصول ترک بخورد. احتمال تاب خوردگی در تخته چندلایی روسی بسیار کم می باشد.
مقاومت و استحکام بالایی دارد. زیرا از چند لایه تخته ساخته شده است. همچنین به صورت ورقه های بزرگ در دسترس می باشد که این مورد برای مصرف کننده بسیار خوب است. تخته چندلایی روسی ضد آب است و زیبایی فراوانی دارد. همچنین می توان این ورق ها را با انواع روکش های متفاوت خریداری نمود.

کاربرد تخته چندلایی روسی

از این محصول می توان به عنوان کفپوش استفاده نمود. زیرا مقاومت بالایی دارد و طول عمر آن زیاد است. تخته چندلایی روسی در تولید مبل و دکوراسیون به دلیل سبک بودن آن، مصارف صنعتی و هنری کاربرد دارد.

کاربرد تخته چندلایی روسی

کاربرد تخته چندلایی روسی

سخن پایانی

در این مطلب با تخته چندلایی روسی آشنا شدیم. اگر شما قصد خرید تخته چندلایی به صورت عمده و تکی را دارید به پارینه چوب مراجعه نمایید. محصولات این مرکز با قیمتی مناسب، کیفیت بالا و مدل های متنوع به فروش می رسد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =