وبلاگ

تخته چندلایی ارزان

تخته چندلایی ارزان

تخته چندلایی ارزان در سایت پارینه چوب با قیمت کمتر اما کیفیت بالا عرضه می شود. تخته چندلایی ایده ای کاملا کاربردی با قابلیت های برتر است. تهیه و خرید تخته چندلایی با قابلیت کاربردی مناسب نیاز به مطالعه و دقت کافی در مشخصه‌ های انواع چوب دارد. شما می ‌توانید از فضای این سایت برای خرید و فروش اینترنتی تخته چندلایی استفاده نمایید و خیلی ساده به تمام مدل‌ها با الگوهای ساخت متنوع در بهترین قیمت تخته چندلایی دسترسی داشته باشید.

تخته چندلایی چیست؟

تخته چندلایی یا همان پلای وود با استفاده از لایه های نازک چوب درختان طبیعی ساخته می شود. این تخته ها در دسته مدل های مصنوعی با قابلیت رده بالایی از کیفیت تا مقاومت فیزیکی قرار دارند.

قیمت تخته چندلایی به نوع چوب طبیعی در مسیر ساخت آن بستگی دارد. اما در نهایت قیمت این محصول نسبت به چوب های طبیعی و مصنوعی، ارزان تر است.

تخته چندلایی در عین سبک بودن از استحکام بالایی برخوردار می باشد. این محصول ضد آب بوده و در مقابل ضربه و فشار مقاوم است. تولید کننده تخته چندلایی در تهران این محصول را در انواع مختلفی مانند سه لا، هفت لا، هندی، روسی، ایرانی و … تولید نموده و به شما عزیزان ارائه می دهد.

تخته چندلایی چیست؟

تخته چندلایی چیست؟

تخته چندلایی ارزان

تخته چندلایی ارزان همان کیفیت و ویژگی های تخته چندلایی را دارد. اما در عمل مسیر ساخت و تکنولوژی به کار رفته متفاوت می باشد. تکنولوژی به کار رفته در ساخت تخته چندلایی ارزان ساده بوده و پیشرفته نیست.
در مسیر ساخت این محصول، ورقه های نازک از چوب طبیعی را بر روی هم قرار می دهند و در میان لایه ها از نوعی چسب مخصوص و ضد آب استفاده می کنند. سپس این لایه ها را تحت فشار و دما قرار می دهند و با دستگاه مخصوص پرس می نمایند.

فشرده سازی لایه ها بر روی هم با وجود چسب میان آنها باعث ساخته شدن یک تخته چندلایی منسجم و منعطف شده که استحکام فیزیکی بالایی دارد. به ‌این ‌ترتیب انواع تخته چندلایی تهیه خواهد شد.

تخته چندلایی ارزان

تخته چندلایی ارزان

در هنگام خرید تخته چند لایی باید متوجه تکنولوژی ساخت آن باشید. ایده‌ های متنوع با استفاده از موادهای گوناگون برای طراحی تا ساخت تخته چندلایی مطرح هستند که هرکدام از آنها می ‌توانند در قیمت تخته چندلایی و قابلیت‌ های کاربردی آن کاملا تاثیرگذار باشند.

مزایای تخته چندلایی ارزان

تخته چندلایی ارزان از مزایای بیشماری برخوردار است که به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

ساختار لایه‌ بندی شده‌ ی پلای وود ارزان باعث می ‌شود تا این چوب ‌های کار شده مقاومت فیزیکی بسیار بالایی داشته باشند. این تخته ‌ها می ‌توانند مقداری نیروی مستقیم بسیار بالایی را تحمل کنند. هر اندازه تعداد لایه‌ ها بیشتر باشد، استحکام نهایی تخته بالاتر است و قیمت تخته چندلایی نیز افزایش پیدا می‌ کند.

تخته چندلایی ارزان نمی‌ شکند. این تخته ‌ها در اثر فشار جانبی خم می ‌شوند، ترک برمی ‌دارند، تغییر حالت می‌ دهند اما در نهایت هرگز به ‌طور کامل نمی‌ شکنند.

تخته چندلایی می ‌تواند ضد رطوبت باشد و در طراحی تجهیزات آبی مانند بدنه انواع قایق استفاده شود. در وصل کردن تخته‌ های نازک چوبی به روی ‌هم از یک نوع چسب مخصوص و ضد آب استفاده می ‌شود. حضور این چسب باعث شده تا کل تخته نسبت ‌به اثر رطوبت و جریان آب مقاوم و ماندگار باشد.

تخته چندلایی ارزان می ‌تواند یک عایق حرارتی مناسب باشد. زیرا قابلیت استفاده از مواد عایق حرارتی در میان لایه ‌های چوبی به‌ همراه چسب وجود دارد. اصولا تمام پلای وودها قابلیت عایق حرارتی مناسبی دارند. اما برای طراحی برخی از آنها از موادهای ویژه‌ تری برای ایجاد شرایط عایق‌ بندی شده‌ بهتری استفاده می ‌شود.

مزایای تخته چندلایی ارزان

مزایای تخته چندلایی ارزان

قیمت تخته چندلایی ارزان

تخته چندلایی ساختاری لایه در لایه با استفاده از چوب طبیعی ساخته می شود. این ساختار لایه بندی شده اصلی ترین ویژگی در طراحی پلای وود می باشد. زیرا باعث ارتقاء مشخصه‌ های فیزیکی و قابلیت‌ های کاربردی تخته چند لایی شده است.

قطعا این ویژگی‌ های برجسته در خرید تخته چندلایی ارزان تاثیرگذار هستند و به نوعی جایگاه قیمت ورق چندلایی را مشخص می ‌کنند. تخته ‌ها با ویژگی‌ های برتر فیزیکی، کاربرد فنی ‌تر و جایگاه با ارزش ‌تری دارند.

قیمت تخته چندلایی ارزان

قیمت تخته چندلایی ارزان

قیمت تخته چندلایی ارزان با توجه به پارامترهای گوناگونی تعیین می شود. از جمله آنها می توان به نوع تخته، مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، نوع روکش، برند، کشور سازنده، نوسانات ارز، تجهیزات مورد استفاده و … اشاره نمود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =